صبا تجارت مطمئن

شرکت صبا تجارت مطمئن فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ با هدف توزیع و خدمات پس از فروش مواد اولیه و تجهیزات دندانپزشکی با تمرکز ویژه بر دیجیتال دنتیستری (Digital Dentistry): سیستم های اینترا اورال اسکنر (Intra Oral Scanner) ، کدکم (CAD/CAM) ٬ لیزر (Laser) و سیستم های ایمپلنت دندانی (Dental implant System) آغاز نموده است. این شرکت از بدو تاسیس با بهره گیری از استانداردها و با پشتوانه تیم متشکل از متخصصین با تجربه سعی خواهد نمود بهترین محصولات و خدمات را به جامعه دندانپزشکان معرفی کند. همچنین از ابتدای فعالیت خود، با اتکا به دانش، تخصص و تجربه کارشناسان خود، با برگزاری دوره های آموزشی و تبلیغاتی و سمپوزیوم علمی، سعی کرده است جایگاه محصولات خود را به عنوان یکی از بهترین و پرمصرف ترین کالا ها در کارنامه خود به ثبت برساند.

در این مجموعه همچنین دوره‌های آموزشی مرتبط با آن در قالب برنامه‌های کوتاه و بلند مدت در داخل کشور و اعزام تیم‌هایی تحت عنوان سفرهای علمی‌ و آموزشی به خارج از کشور و به کمپانی‌های سازنده و پشتیبان محصولات و کنگره‌های تخصصی٬ در حوزه‌ی فعالیت این گروه می‌باشد. همچنین این مجموعه گستره‌ی فعالیت‌ های خود را تا حوزه‌ی فناوری اطلاعات (IT) و اینترنت دنتال مارکتینگ و تبلیغ و مدیریت کسب‌کار دندان‌ پزشکی گسترش داده و به گونه‌ای مستمر و پایدار از تجهیز مطب تا گسترش کسب و کار و تبلیغ همراه دندان‌ پزشکان محترم خواهد بود.

رضایت دوجانبه‌ی دندان‌پزشک و بیمار با خدمات برگزیده‌ای که توسط این گروه تأمین می‌شود محقق خواهد گشت و هدف راهبردی مجموعه‌ی صبا تجارت مطمئن٬ جلب رضایت جامعه‌ی دندان‌پزشکی و اهدای لبخندی زیبا به مراجعین مطب توسط محصولات این شرکت و دستان توانمند دندان‌ پزشکان می‌باشد.

واتساپ
باز کردن بستن
آیا به کمک نیاز دارید؟