ایمپلنت یک روزه چیست؟

ONE-DAY IMPLANT پیشرفته ترین روش کاشت ایمپلنت است که با ترکیب مزایای سیستم ایمپلنت MegaGen با فناوری دیجیتال پیشرفته MegaGen R2GATE ساخته شده است.

ایمپلنت یک روزه با کاشت ایمپلنت و تحویل پروتز در روزجراحی ، زمان درمان را به حداقل می رساند.

از شبیه سازی سه بعدی در نرم افزار تخصصی R2Gate برای تعیین بهترین روش درمانی و بهترین مسیر جهت قراردادن ایمپلنت استفاده می شود ، در نتیجه یک روش ایمن ، بدون برش و با بالاترین دقت را در بر خواهد داشت. پروتز سفارشی شده بیمار هم در روز جراحی تحویل داده می شود تا بلافاصله دندان های زیبایی ظاهر شوند.

با استفاده از برنامه نرم افزاری تشخیص دیجیتال R2Gate موقعیت ، زاویه و عمق کاشت ایمپلنت را می توان در شبیه سازی ۳D مشاهده کرد که به انجام دقیق تر عمل جراحی کمک می کند. همچنین عوامل خطر احتمالی مانند آسیب عصبی نیز در نظر گرفته می شود که ایمنی عمل جراحی واقعی را بهبود می بخشد.

روکش های موقت  بعد تعیین محل دقیق ایمپلنت در نرم افزار طراحی می شود. بعد از انجام جراحی با سرجیکال گاید پزشک می تواند در همانروز روکش های موقت بیمار را هم تحویل دهد

قابلیت تحلیل رنگی تراکم استخوان:

R2GATE با ارائه تراکم استخوان و تجزیه و تحلیل رنگی تراکم استخوان با اسفاده از ویژگی خاص نرم افزار Digital EYE که میتواند تصاویر CBCT را به ۲۵۶ رنگ تبدیل کند  از قبل ، به شما در تصمیم گیری صحیح کمک می کند. با این حال تصمیم گیری جهت Immediate Loading باید توسط پزشک مطابق با شرایط بالینی انجام شود.همچنین دستگاه ISQ که ثبات اولیه ایمپلنت پس از کاشت در استخوان را نشان میدهد میتواند بسیار مفید باشد

 

 

 

  • جهت مشاهده دستور العمل سفارش دهی میتوانید از لینک زیر استفاده نمایید:

دستور العمل سفارش دهی

 

 

    • مشاهده ویدئو آموزشی ایمپلنت یکروزه:

 

 

واتساپ
باز کردن بستن
آیا به کمک نیاز دارید؟